香港遊影片







百無禁忌 !九龍城有間墓碑廠Cafe

香港乜野主題嘅cafe 都有,呢間出面掛住墓碑廠招牌嘅cafe,你又夠唔夠膽入去呢?
等我身先士卒帶大家去睇睇......XDDD



大搜查!灣仔被消失的食店文化
灣仔嘅細舖、老字號執下又一間執下又一間,諗起有一種味道永遠都食唔番都幾可惜!
等York York帶大家一齊黎走過灣仔唔同嘅街道,了解一下灣仔飲食文化嘅演變啦!



尋褂記 – 點揀最靚裙褂?
結婚著裙褂唔係六、七十年代嘅事,今時今日喺油麻地上海街仲有傳統嘅裙褂舖,提供度身訂造、試褂、租褂嘅服務架!入到去見到一個個裝住裙褂嘅箱,究景要點揀點試呢?當中又有啲咩學問呢?

一齊嚟睇下啦!



漫步圍村:元朗錦田吉慶圍
小時候曾被灌輸一個想法-「圍村有好多大狗、人好惡,不喜歡外人進入」,所以即使我住在新界,也從未踏足圍村。人大了好多事物想法都會改變,不變的就是我對「圍村」的好奇心,所以在某個假日我終於鼓起勇氣,步入圍村喇!

第1次踏足的圍村是位於元朗錦田的吉慶圍,這裡已有500多年的歷史,是保存得較完整的圍村!吉慶圍的祖先鄧氏在北宋時期定居元朗錦田,明代建圍村,清初建圍牆、炮樓及連環鐵門;儘管如何堅固都抵禦不到英軍的猛攻,1899年著名的「鐵門事件」就在這裡發生了!

習慣快閃的我,這一刻都要放漫腳步來感受一下圍村的氣氛!






香港假日遊-東龍島
東龍島又稱為東龍洲,位於小西灣、石澳的對面,簡直是香港的另一片天空、另一片海洋呢!希望繼續發掘更多香港的另一面!



香港遊:西貢橋咀島浮潛

第1次喺香港浮潛,竟然落雨,不過都好過係澳洲個次打風嘅!

今次浮潛有好大嘅進步呢!



「叮叮」是香港電車的另一個名字,1904年開始行駛至今,已有百多年歷史啦!

叮叮行駛於香港島,由西至東,一共有6條主要路線,包括:
堅尼地城<>跑馬地
堅尼地城<>筲箕灣
石塘咀<>銅鑼灣
石塘咀<>北角
上環(西港城)<>筲箕灣
跑馬地<>筲箕灣

搭叮叮遊香港島🚟-堅尼地城>跑馬地




搭叮叮遊香港島🚟-跑馬地>筲箕灣







泰國有美功鐵道市場・香港有北角叮叮車道市場🚟

電車在進入北角總站前會經過春秧街露天市場,而本身這個位置也會有不同的車輛進出,但電車來到時,總會讓其過的情景,真是很特別呢!





日本有奈良鹿・香港有塔門牛

日本的奈良鹿有食物在面前時十分進擊,沒有食物時極度冷漠,但有時又會很有禮貌地不停點頭,很可愛呢,所以吸引到不少人前往奈良!

而我們香港也有塔門牛,牠有時候乖乖地吃草,有時候走進人們野餐或露營的範圍,想不到還是爬山高手呢!XD



No comments:

Post a Comment