Friday, August 7, 2015

16天台灣環島遊:酒店失魂篇

澎湖住宿體驗-和田大飯店

我地喺澎湖嘅4日3夜都係住喺和田大飯店,為左體驗更多,3日我地都住唔同嘅房間,
每日拎到鑰匙嘅一刻都會好期待房間係點呢!


Day 1 海洋風格客房
第1日入住最高層樓嘅96號海洋風格客房,好有小島風情嘅感覺呢!

呢度有2個窗,一邊係碼頭嘅景色,由黃昏到日落天黑,都別具一番風格呢!

而另一邊係馬公市嘅街景,都好有風味架!
呢間房間嘅擺設好靚呀!有D復古海洋嘅風格,好有放假嘅感覺,好舒服呢!

失魂事件1:
話說我地到澎湖嘅第1日嘅前1晚,我地喺冇訓過XD
我地唱K、浸浴、打文章,搭早機再黎到澎湖之後,再繼續1日嘅澎湖本島行程!
回到酒店Check In後整理好已經是5時左右喇!
我就繼續打文章,Albey就已經累到要訓一陣,叫我7點叫佢起身,一齊去食晚飯!
7點我叫Albey起身嘅時候,佢坐左起身,開左眼,但雙眼係冇靈魂架!呆坐了......
之後我問:「你係咪未訓醒?」佢就行左去廁所,出黎再繼續訓!
好彩李大哥帶我地食左好多野,未肚餓,咁我就繼續打文章!
到8點幾,Albey自己醒左,就未做咩唔叫佢起身=0=|||
原來佢完全冇知覺呢!坐過起身、開過眼、去埋廁所完全冇印象!
到現在,我都仲好記得佢冇靈魂個雙眼,好恐怖呢!
好彩補眠之後,我地都仲有氣有力玩!


Day 2 精緻三人客房
第2日入住605號精緻三人客房,BAR檯嘅設計,方便我地晚上飲住杯野深情對話呢!
房間有一張單人同一張雙人床!

我雖然選左雙人床,結果我喺呢張Sofa嘅時間仲長過係張床呢!XD

從房間窗口望出去係尋日馬公市嘅街景,樓層低左,睇落反而更真實呢!


失魂事件2:
我地相處左幾日,慢慢就習慣大家嘅時間運用!
我鐘意半夜工作到完結為止再訓,而Albey就鐘意訓左先早上起身再工作!
所以基本上係我工作時Albey訓覺,Albey工作時就到我訓覺啦!
個晚李大哥邀請我地去食澎湖出名嘅宵夜,但我地因為工作推左!

原來李大哥外賣左比我地,我早上見到字條先知!
喺半夜,原來我打打下訓著左,仲識得自己Off 電腦!
Albey就半夜醒左,去拎外賣,仲寫左字條比我諗住我醒左可以睇到!
點知佢話我開左眼,有應佢,但我完全冇印象我醒過!!!
而佢累到出唔聲,只係指住字條,見我應左佢就安心訓喇!
哈哈!呢一刻我地真係覺得試玩員唔易做呢!
我地都好似挑戰緊自己極限咁!不過諗番起都覺得好好笑!
我地都好似累到冇左靈魂咁!將所有Energy用晒係玩同打文章呢!


Day 3 精緻四人客房
最後1晚我地入住 509號精緻四人客房,好寬敞,仲多左張床,好適合一家大細旅行住呢!
哈!咁我地就多左張床放野喇!XD

和田大飯店房間嘅浴室廁所都係先進和式,海洋風格客房仲有日式浴缸享受享受呢!

和田飯店的用餐區環境好舒服呀!

每朝出發前,我地都會係呢度一邊食早餐,一邊打文章呢!

喺櫃檯拎早餐券後,再到用餐區!

早餐好豐富呀!

感覺好悠閒呢!


【和田大飯店】
http://mhoteltw.com/
地址:台灣 880-49 澎湖縣馬公市民權路2號 
電話:06-9263936


待續......
下篇:16天台灣環島遊:向墾丁出發

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler