Monday, January 5, 2015

Gap Year 點可以白過!!!

“如果我放自己1年嘅gap year,會唔會好過份呀?”
“會呀, 好過份呀!XD”
諗番起差唔多1年前嘅對話,個時雖然覺得過份,但係絕對唔會後悔XD

上半年放下工作,以一個blogger 嘅身份,分享左我嘅旅遊體驗,發覺仲有好多好多野係要去學同經歷,敢至係人生!

澳洲嘅旅行,得出了一條屬於自己嘅旅行formula:
第1次x10個X N 次旅行=York
每次旅行都累積10個第1次,去2個旅行,就有20個第1次,如此類推......
我嘅旅行方式就喺旅程中突破自己,然後充實我嘅人生。

亦都因為去左澳洲,我就用呢次嘅旅行經驗參加左Yahoo travel with Go trip舉辦嘅英法自由企劃嘅比賽。之後入左8強,第二回合分4小組,玩轉香港。我地就抽中銅鑼灣,同大家分享左不一樣嘅銅鑼灣。


今次係銅鑼灣嘅敢於行動,亦都係突破左自己嘅一個體驗,第1次係幾日內連拍片影相加剪片同寫文章,個刻覺得自己好好彩係GAP YEAR 中 XD,亦都要感謝同組嘅Thomas嘅合作,順利地完成左作品。 




多謝各位支持同投票嘅朋友^^,最後好開心亦都好幸運咁贏左,6月初飛左去英法體驗2個星期嘅”工作假期”喇!


上半年我真係GAP 左,去左澳洲、英國同法國XD
G—Great British-London
A—Australia
P—Paris & Provence

有個廣告計劃,我自己比較喜歡同有共嗚嘅。
Let’s gap together! GAP Style就係做自己想做嘅野。
生活並不只於「活」,還要活出自我。



我是一個堅持夢想,也不放棄現實的人,所以下半年,工作工作工作......賺番上半年錢XD,當然唔係長工,而係Freelance, part time! 咁至係GAP YEAR嘛!


2014年辭去工作,得到了更多的時間、更多的機會、更多的體驗,希望可以創造更多的不可能,2015年更精彩!