Thursday, March 5, 2015

去日本賞櫻.準備篇-交通預訂



日本唔少地方嘅櫻花都已經開緊喇!真係未出發先興奮呀!

機票、住宿搞惦後,就輪到當地交通喇!見到D 路線真係頭痛啦!

好彩識得Search,搵到其他Blogger分享,慳到唔少時間呀!

我計劃會去的地方有:

名古屋>白川鄉>高山>名古屋>京都>大阪 (奈良 In case la)

我嘅行程分為2部份,日本中部+關西,咁我最少都要買2張PASS 喇!


1. 中部部份預計玩3日 (名古屋>白川鄉>高山>名古屋)

-可以用昇龍道高速巴士車票 3日劵 走遍名古屋、高山、白川鄉(6000 yen)

可以在JAPANiCAN購買兌換券,到日本後再憑護照兌換成實體票券

前人嘅分享簡直係旅人嘅恩物呀!XD


昇龍道高速巴士套票

昇龍道高速巴士套票連旅程分享





參考完前人,就要開始計劃自己的,充份利用張Pass喇!

第1站: 由中部國際機場到名古屋名鐵站

(由於到達時間未必準時,唔需要去前預約,到機場先直接換啦!)


第2站: 由名古屋到白川鄉

只有岐阜巴士是有效區間

https://www.highwaybus.com/rs-web01-prd-rel/gp/reservation/rsvPlanList?lineId=665

(呢個預約左先會好D,可以網上預約,但要填比錢位時就有問題啦!因為沒有位比我填用昇龍道高速巴士套票呢?

如圖,到時會唔會又收我錢架! )



最後,我用最直接方法,就係打去問啦!

我一打去就問如果買左昇龍道高速巴士套票,如何網上預約。

哈!D 日文我更係只聽得明一半啦!於是直接拜托佢幫我電話預約,Remark 番係用套票,咁就完成左啦!

岐阜巴士客戶服務熱線:+81 058-240-0489




第3站: 由白川鄉到高山

只有濃飛巴士是有效區間

(每日有12班來回,有些可以不用預約,可以下載下面PDF了解一下)

http://www.nouhibus.co.jp/img/shirakawago20150314.pdf



第4站: 由高山到名古屋

名鐵巴士、濃飛巴士、JR東海巴士都是有效區間

(由於唔知會玩到幾時,可以當日直接預約!)

巴士時間表參考

http://www.nouhibus.co.jp/new/exp_bus_nagoya.html


2. 關西部份預計玩3日 (名古屋>京都>大阪)

關西嘅Pass 實在太多喇!要揀適合自己旅程嘅先至會抵玩!

主要都係Kintetsu Rail Pass Wide同Kintetsu Rail Pass兩者中選擇。


諗過度過都係Kintetsu Rail Pass最適合:

Kintetsu Rail Pass

http://www.kintetsu.co.jp/foreign/chinese-han/useful/ticket/rpw1-3.html

可以走遍大阪、奈良、京都、伊勢志摩、名古屋 (3800 yen)

因為只有3日時間Kintetsu Rail Pass Wide一定玩唔晒,而且機場個程都唔洗2000yen,單獨買都抵!




有得係香港買定就更係預先買左會安心D啦!下面係香港代理旅行社,我就買完喇!

近畿国际旅行社(香港)有限公司

http://www.knt-hk.com/#!aboutus/c24lu

主要PASS準備好,其他一日票可以到時再睇番需要啦!





更多分享與交流:更多的分享與交流 ^^:

Life goes on


相關文章:

去日本賞櫻.準備篇-民宿預約