Monday, September 14, 2015

16天台灣環島遊:花蓮賞鯨豚遊船體驗

Day 14 花蓮休閒碼頭

喺花蓮最後1個旅程,我地黎到左休閒碼頭,準備前往花蓮外海尋找鯨豚喇!


首先指導人員教導大家正確嘅救生衣著法!


之後我地就上呢隻”鯨世界三號” 出海喇!


搭上船隻,吹著海風,欣賞著花蓮外海嘅風景!


我地發現成個花蓮沿岸後面都有D約隱約現嘅山脈,又有D雲海,好似海市蜃樓呢!
定係其實個到係太魯閣呢XD


睇番Google Map 我地原來真係喺花蓮外海呢!


船員一直企喺船嘅最高點尋找鯨豚嘅蹤跡呢!


等緊嘅時候,我地又開始無聊地交流喇!哈哈! 想知?睇片啦!


大風到我地D頭髮都亂晒呢!又曬又大風,所以影相拍片個樣都=.=|| 


不知不覺我地喺海上繞左一個小時多,都仲未發現鯨豚們嘅蹤跡,就諗起船員講過未必每次出海都會見到鯨豚,呢D都好講緣份呢!
正當我地覺得今日應該都睇唔到鯨豚之際,船員突然廣播要我地向遠方嘅海面望過去!


飛旋海豚終於出來同我地SAY HELLO喇!

成群結隊嘅飛旋海豚喺我地嘅船隻旁邊不停咁跳躍,非常壯觀呢!
(片尾有佢地活躍嘅片段呢!)

第一次咁近見到咁多海豚出現,真係好興奮,好感動呢!
喺海上搵左咁耐,終於見到海豚仔啦!

我地都順利地完成晒我地嘅花蓮之旅喇!

想有我地嘅體驗?
【與鯨豚奇遇】花蓮賞鯨游船體驗
https://www.kkday.com/zh-tw/product/1875?cid=2076


待續......
下篇:16天台灣環島遊:花蓮車站鐵路便當

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler