Tuesday, January 13, 2015

旅行中,發現不一樣的自己

旅行中,發現不一樣的自己

旅行並沒有特定方式,有豪洗、有窮遊、有獨自流浪、有結絆同行、有目標的、有漫無目的......

自由旅生-就是自由的旅行人生,我的旅行沒有特定方式,只有屬於我的本色XD 
That’s free-style traveler! 


第一次參加短片比賽,贏得了國泰的機票,開始了卡娃兒北海道背包之旅。

重溫參賽短片:

Flying with us around the world…


為左贏2張免費機票,我地去到香港機場拍攝,同唔同國家嘅人交流......


我們的飛行夢就在這裡開始! 

由於之前在Yahoo Blog已經詳細分享了有關北海道行程,現在就作一個總結吧!

一次旅行,一次成長!

卡娃兒北海道背包之旅-我學會了......


1. 迷路又有咩好怕呢!

最重要是迷路時你學會了什麼...

開拓之村迷路篇


伊達時代村迷路篇



2. 語言不通也可以溝通

小樽語言不通篇


可以少少日文+英文
可以完全身體語言
可以畫地圖

溝通方式有很多,語言不通都唔怕呢!

3. 習慣了PK XD 

著了防滑鞋和加了防滑鐵釘,用埋防滑沙都PK,無言了T^T
係邊度跌就係邊度企番起身!





4. 愛靚唔愛命

為左影靚相,堅持去伊達時代村同古裝人影相要著和式衣服,冰天雪地下都唔著羽絨!!!
哈!凍完1次就會醒,去熊館時都係乖乖著羽絨啦!




5. 大風雪都好,都會拎住腳架相機,這就是我們的堅持!

勇闖冰封熊牧場



因為我地覺得每一刻都係值得紀念的!


旅行中,你會發現不一樣的自己XD