Thursday, July 23, 2015

16天台灣環島遊:試玩員不只是玩呢!

Day 2 台北:赤峰街


我同Albey 喺冇咩點訓情況下,行埋山......
落山唔係行程嘅終結,係作為試玩員真正嘅開始呀!

我地要返酒店Check Out 寄存行李,之後就要搵個地方食飯同好好打文章剪影片啦!


黎旅行點都想食得地道D嘅,所以我地就問人,最後誤打誤撞,黎左一間好多本地人食午飯買飯盒嘅店啦!


雖然叫專業牛肉麵,但我地都係想食飯XDXD 哈!應該係行完山肚餓喇!


我嘅雞脾飯,好好食呀!


Albey嘅排骨飯,睇落都唔錯喎!


食飽飽開工!哈!開工都要搵個好有Mood嘅地方先得嘅!
我地就去台北下午茶好去處-赤峰街



行下行下,點解呢度有汽車、水電,都唔似有Cafe地方嘅?
呢度特色就係角落中會發現驚喜!

在赤峰街55巷中佈滿左好得意嘅圖鴉,有D 句子都好有意思架!



中山地下街R9出口有間R9 Cafe,呢度就係我地嘅工作地方喇!

R9 Cafe
地址:台北市大同區赤峰街41巷13號
營業時間:11am - 10pm (星期一休息)
聯絡號碼: (02) 2559-3159


坐係咁舒適嘅環境,一邊飲野、食甜品,一邊工作,幾寫意呢!


哈!其實個時我地仲係到諗緊點打好呢!萬事起頭難,我地各自都影左好多相,拍左片,大家諗野寫野角度可能好唔同,所以好多野都要傾同夾,真係一個好好嘅體驗呢!

我地嘅甜品-香蕉朱古力鬆餅,諗唔到野個時就食一啖先!呢個鬆餅可以配香蕉同雪糕,亦都可以淋上蜜糖或者奶油!

靠近R9出口有一個壁畫,畫左赤峰街嘅地圖同唔同店舖位置,下次可以睇住呢個地圖黎搵特色小店呢!


待續......
下篇:16天台灣環島遊:欣賞台北夜景
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler