Friday, July 31, 2015

16天台灣環島遊:藍洞探秘

Day 5 澎湖南方小島-西吉嶼-藍洞


如果話東吉嶼係「被遺忘的島嶼」,咁西吉嶼可以話係「遺落仙境」。
西吉嶼北端有座海蝕洞,因為頂端塌陷,當地居民稱為「灶籠」。
海蝕洞因為嚴重侵蝕,下方玄武岩斷裂崩落後,形成一半開放孔洞,陽光照射到洞內海水藍如寶石,所以又稱為「藍洞」,又靚又神秘呢!

日本網站DDN JAPAN喺2013年分享左一系列由台灣玩家張震清所拍攝嘅「藍洞」,好全面展示左「藍洞」鬼斧神工嘅一面!
哈!咁我要點影好呢?

藍洞的玄武岩群

我地終於黎到神秘嘅藍洞喇!
可惜船只可以喺外面停一停,比我地影下相,唔會入去啦! 
不過因為呢個都係一個海蝕洞,會有斷裂崩落危險既!
然後我腦海中就浮現了好多問題XD


要點樣喺短時間內影到好嘅相片呢?
又要影到藍洞、又要影到人、喺船上又唔能夠放腳架,加上全船嘅人呢一刻焦點都喺船頭位置欣賞藍洞,又唔好意思喺最佳位置獨佔太多時間,點算好呢?

我地喺船上走黎走去搵唔同嘅角度,都係發覺船頭最好!
之後船長安排左我地排隊,每個人都有機會企喺船頭同藍洞影相架!
大家都急著到船頭同藍洞影相呀!排隊時候都可以試一試角度先,不停影影影!


喺船頭影嘅我同藍洞合照!有人話:「呢張有海賊王嘅感覺!XD」


我同Albey呢張相係搵人影嘅,好似唔係好影到個洞呢!


好靚嘅藍洞呀!好似穿過左就會係另一個世界嘅感覺,好想入去睇睇呢!

唔知道點解就感覺相入面嘅藍洞冇真實睇到咁靚呢!

所以好嘅野都係要親眼去睇,親身去感受!


待續......
下篇:16天台灣環島遊: 雙心七美島 
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler