Thursday, September 3, 2015

16天台灣環島遊:台中夜生活

Day 10 逢甲夜市>望高寮>秋紅谷公園



台灣嘅夜生活當然唔少得行夜市啦!

黎到台中,Abley 已經話好掛住逢甲夜市D野食喇!我就第1次黎,好期待呀!

逢甲夜市係我地呢個旅程目前為止行過最大嘅夜市,食嘅、飲嘅、玩嘅、著嘅幾乎都有呢!
我地重點更係放係食啦!

大腸包小腸

Albey話上次排好長龍架!好好彩呀!今次我地係一過去就買得喇!

臭豆腐
超香嘅臭豆腐,每一次聞到都想食呀XD

我記得第1次同Albey去夜市,Albey唔食臭豆腐,之後我就話”旅行就係要試新野”,今次我終於迫到佢食喇!哈!好就好食,不過個份量太多,當宵夜都食唔晒呀!我都係鐘意恆春週日夜市個種味道多D!

呢個臭豆腐有得試食呀!不過好搞笑呀!當我話要影相個時,個店員即刻禁嘅樣,人地睇完會以為唔好食呢!


月亮蝦餅


Albey話原來月亮蝦餅成日被誤會係黎自泰國,其實呢個係用泰式辣醬嘅台灣小食呢!
不過我覺得味道就麻麻喇!


惡魔雞排

喺高雄嘅新堀江,我地食左天使雞排,現在黎到台中就要試一下惡魔雞排吧!

好多夜市都會有惡魔雞排,記得拎名片睇睇分店地址,唔好食錯假冒呀!

呢個就係疑似假嘅惡魔雞排,我地見冇咩人排,好彩冇中招!XD
天使同惡魔雞排兩個都好食,要比較的話,我覺得天使雞排好似好食D,哈哈!


同埋台灣好堅持雞排要完整不切塊,因為切塊會影響味道,香港嘅同大陸嘅都會切塊呢!

搵食嘅同時,更係要搵飲啦!


旺來冰嘅冬瓜系列係我至愛呢!
最後打包一個逢甲茶葉蛋,好入味呢!


仲有其他嘅大魷魚、鹽酥菇......下一次再食過XD



星期三嘅逢甲夜市唔會太迫,下次都揀呢D時間!


食飽飽,係時候要兜下風散下步喇!
下一站我地黎到可以俯視台中最美夜景嘅望高寮!可惜D相影得冇咁靚,不過亦都因為咁,好多事物都係要親眼睇既!


最後我地去左秋紅谷公園散步,呢個地方好浪漫呀!簡直就好似偶像劇場景咁呀!




想有我地嘅體驗?
【夜遊經典台中】台中魅力半日夜間導覽(兩人成行,天天出發)
https://www.kkday.com/zh-tw/product/2582?cid=2076

待續......

下篇:16天台灣環島遊:在睡夢中環遊世界
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler