Friday, September 4, 2015

16天台灣環島遊:在睡夢中環遊世界

Day 10 台中住宿體驗:S TERMINAL HOTEL 十興商旅

上午高雄單車半日遊、下午台日高美半日遊,夜晚仲有台中夜生活添!第10日真係好精彩、好充實呢!

由高雄到台中都係短短半日嘅事,隨著夜生活嘅結束,我地嘅住宿體驗又開始喇!

呢一晚我地去到左S TERMINAL Check In,準備起飛,去西班牙嘅巴塞羅那喇!XDXD
在睡夢中都可以環遊世界,真好^^

S TERMINAL HOTEL 十興商旅設計就好似一個小型嘅機場,抱著環遊世界嘅概念!
一踏入旅館大廳,就可以見到Arrival & Departure 嘅類似登記牌嘅設計,真係好似準備登機出發咁呀!

呢度簡直係為鐘意旅遊嘅人而設計咁呀!



從CHECK IN大廳就可以感受到旅館喺設計方面嘅用心!好期待房間呢!

我地間房-西班牙嘅巴塞羅那主題!

之後老闆娘仲帶我地去參觀其他房間,近近地可以去埋其他國家喇XDXD
有以大象嘅圖案突出泰國嘅風格,好想講句:SAWADEEKA!

仲有我最鐘意嘅英倫風,就連茶具、公仔都好特別精選架!

環遊世界又點可以唔寄明信片呢,真係設想周到喇!

S TERMINAL每間房間都以唔同國家作為房間主題。房裡面都會融入一D 該國家嘅文化特色,非常用心。住喺呢度真係好有處於異國嘅感覺呢!


S TERMINAL HOTEL
地址:臺中市西區忠民南路333號
電話: +8864 2302 5066


參觀完我地就返房努力打遊記喇!呢一日咁多行程,我地一邊玩都一邊分工中架喇!
依舊我就係沖完涼開工,臨早上先訓,Albey 就訓完早上先開工!大家互叫大家,萬一起唔到身XD


相處左10日,我地已經分唔開訓XDXD 本來老闆娘安排我地每人一間房,我地就覺得1間都夠喇!因為我地太多野要Share 喇!Share 相、Share 片、Share 心情......
講開Share ,呢度個廁所門同浴室門都係Share架!好慳位嘅設計呀!XDXD 


呢一日用左好多Energy,去到晚上真係好眼訓!唯有靠食頂住,結果我1晚食晒DIY嘅芋頭酥,逢甲夜市打包嘅小食都清左大部份,唔怪得D人話唔夠訓會大食D啦!Oh No~~~
呢一晚有一個遺憾,就係第10日太多片,好想全部剪晒,但因為時間問題,取捨左,個時即時有好多都出唔到呢!不過現在已經全部剪完,補番呢一個遺憾喇!哈!


第2日早上,我地拎住First Class嘅證,黎到附近餐廳,享用早餐!



呢間餐廳嘅設計都好特別,好似散發著唔同國家嘅氣質,但又融為一體呢!




呢度仲有好多唔同類型嘅書,好彩有埋報紙,我地可以即時睇到自己嘅報導呀!

我同Albey都好興奮,第1次上台灣蘋果日報,仲要係成頁紙!訓少D都抵呀!哈!


最後老闆娘仲特意為我地點左個最新飲品,比我地試下味!


可惜個早餐太大份,我地已經飲唔晒喇!

食完早餐,準備向清境出發!

待續......

下篇:16天台灣環島遊:清境下雨天


更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler