Sunday, March 12, 2017

深宵「歎」港式涼茶

由細到大都好驚飲涼茶或者苦藥嘅我,偏偏就最鐘意食煎炸辛辣熱氣嘢!所以每次食完迫不得已,為咗清熱解毒,我都會去飲番碗涼茶,好似感覺上平衡番XD唔知仲有幾多人好似我咁會飲涼茶呢?


泰和堂涼茶店係一間令我印象好深刻嘅涼茶舖,店舖位於旺角,夜晚10點先開,通宵營業至早上6點,所以夜晚唔可以太早去,早上都唔可以太遲去,簡直係一間「深宵涼茶舖」呀!

第1次嚟到係夜晚11點左右,店舖裡面嘅人流唔多唔少剛剛好,走完一批又會再嚟一批,心諗:「有咁多人飲涼茶架咩?」坐低睇過餐牌後就知道原因喇!

原來呢度除咗賣涼茶,亦都會賣糖水既,而且選擇仲好多,即刻想放棄飲涼茶轉飲糖水XDDD 當然嚟得涼茶舖都係飲番碗正宗嘅涼茶好啲!

呢度嘅涼茶分左好多唔同嘅特效,有傷風感冒茶、退骨火袪濕茶、清熱解毒茶、喉痛茶等等。第1次我試飲咗清熱解毒茶,嗰種味道永世難忘呀!!!



清熱解毒茶飲後感:
有人話大啖啲飲冇咁苦,所以我第1啖好大啖......結果係好苦呀!!!!
我平時係鐘意食苦瓜同會飲涼茶嘅,呢碗清熱解毒茶真係「一試無防,再試投降」XDD
由頭到尾都係苦嘅味道,飲到面容都扭曲呀!

不過功效係有嘅,因為通常我食完煎炸辛辣熱氣嘢嘅第二日都會生飛滋或暗瘡,嗰晚飲完第2日係冇事既!


除咗特效茶,呢度仲有一啲清熱明目的五花茶、夏枯草、火麻仁等等的普通涼茶,從未飲過涼茶又怕苦嘅,可以從呢D由淺入深!


記得有一次馬來西亞嘅朋友嚟香港玩,我當然要盡一盡地主之誼,帶佢哋去食好嘢啦!
不過好嘢大多數離唔開「煎炸辛辣熱氣」,結果當晚我哋去咗食雞煲,仲要係叫得幾辣下,食完一定好熱氣,所以下半場就係帶佢哋去試飲一下我最難忘嘅港式涼茶喇!


佢哋喺馬來西亞都有飲過涼茶,會叫做「苦茶」,所以我估計佢哋一定知道係苦嘅,就唔洗由淺入深,直接推介佢哋飲特效茶喇!針對番佢哋有少少喉嚨痛,叫左碗喉痛茶!飲之前,我都同佢哋分享過我飲完清熱解毒茶嘅感覺,喉痛茶就冇飲過,所以祝佢哋好運喇!XDD


馬來西亞朋友嘅喉痛茶飲後感:
一聞已經感到苦味,然後飲第一啖,面容扭曲,大叫「好苦呀!!!」


佢哋話喺呢度見識到咩係真正嘅苦茶,然後迫於無奈地要將成碗嘢飲完,不過飲到最後佢哋竟然話有甘甘地嘅味道,唔通就係「苦盡甘來」!


唔想飲涼茶嘅,呢度仲有中式和西式糖水的選擇,喺附近食完晚飯,過嚟飲下糖水、食下生果都唔錯架!


泰和堂涼茶店
地址: 旺角 通菜街96號地下
電話: 2789-2345
營業時間: 10pm-6:00am (星期一至日)
注意: 只收現金



更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler
Blog: http://yorkyorkpau.blogspot.hk



No comments:

Post a Comment