Tuesday, April 28, 2015

日本中部.關西之旅 - 京都女僕神社篇

一直都好期待去伏見稻荷神社,因為個度嘅千本鳥居好震撼呀!



本來想著和服去神社影相,但因為前一日時間太趕喇!於是喺去之前就諗係個度著唔到和服,都要搞搞新作先XD結果比我喺名古屋嘅大須觀音買到件女僕裝,就嚟一個古今Crossover 啦!



JR伏見稻荷站一出站過條馬路就係伏見稻荷神社啦~





叼著鑰匙的狐狸,是稻荷神的使者




喺日本入神社參拜要先洗手,雖然我唔係參拜,都要入鄉隨俗!


向著小小鳥居許願,都係800 yen XD 太靚喇!我反而想拎番屋企XD 講笑~







好多野都係帶唔走嘅,影低呢一刻就係最好嘅回憶啦!





呢度都有棵半開嘅櫻花呀!哈!不過今日重點不是櫻花,鳥居鳥居鳥居鳥居鳥居......(  千個)XD



嘩!終於見到喇!好興奮呀!
不過真係好多好多人呀!!!



千本鳥居好彩有分左右,可以分隔人流,出口都係同一位置,向左走,向右走,都冇咩分別。



鳥居嘅一邊刻左納.奉,另一邊刻左日期、人名、地名、公司名等等,記敍左每一個鳥居嘅歷史。





D 人係一批批,只要等一等都可以影到D 冇咩人嘅相嘅!






愈行愈入時,會發現後面嘅鳥居比較高大同疏番少少!都係覺得密D 矮D 影相靚D 姐!





出左鳥居之後,又見到狐狸喇!諗起Naruto 入面嘅九尾,係用鳥居嚟封印架!XD




日本狐狸可以好型~




亦都可以好Q ^^





兜左個圈,睇番地圖,原來都行左3分2 XD 




聞到好香呀!神社附近有D小檔攤賣小食呢!八爪魚丸呀!(不過好睇唔好食!)




呢個蟹肉棒超好食呀!(雖然老闆Cool Cool 的XD)





係呢度用左2個鐘,就可以玩晒架喇!





女僕小插曲:喺神社入面,有班日本學生搵我影相,更係講:「いいです!」(好的)之後問我係邊度嚟,我就答「香港」,佢地就驚訝:「日本人じゃない?」XDXD 哈!唔知係我裝束似定係我句「いいです!」講得好呢XDXD不過學習一個地方嘅語言,唔係只係口頭上對答,而係要去感受一下當地嘅文化!





待續...


更多生活旅行事的分享^^

Life goes on.